Full pott för damerna i Kauhajoki
Damerna hämtade fyra poäng från Kauhajoki genom att vinna över hemmalaget SB Kauhajoki med 4-1 och över PaSu från Töysä med 7-2.
Läs merInnebandy i Kristinestad sedan 1996
Damerna hämtade fyra poäng från Kauhajoki genom att vinna över hemmalaget SB Kauhajoki med 4-1 och över PaSu från Töysä med 7-2.
Läs merHerrarna avslutade sin säsong med att rädda det som räddas kan, det vill säga ta tre poäng av fyra möjliga. Trots en hel del arbetsförhinder och förkylningar lyckades man få med två kedjor och två målvakter till Kauhajoki. Emilio stod i matchen mot SB Jytky (2-2) och Jarno i segermatchen[…]
Läs merPå söndagen fortsätter seriespelet igen för damerna när det är dags för säsongens näst sista turnering som spelas i Kauhajoki. I sin första match för dagen (matchstart kl 11:00) möter damerna SB Kauhajoki, och i den andra (matchstart kl 13:00) PaSu. Under de år SC Saragoza deltagit i förbundets serie[…]
Läs mer