Kaudella 2004-2005
SC Saragozan miehet
pelasivat 9. kautensa
Salibandyliiton sarjoissa.
Tällä kaudella miehet pelasivat 3. divisioonaa.
SSBL
Kauden aikana SC Saragoza pelasi
18 sarjaottelua.
Näistä otteluista joukkue voitti 0 ottelua,
pelasi 1 tasapeliä ja hävisi 17 ottelua.
Joukkue keräsi 1 pistettä ja teki 50 maalia.
Eniten pisteitä teki
Ville Siljamäki
(7+7).
Eniten maaleja teki
Kari Pakkanen
(8),
ja eniten syöttöpisteitä keräsi
Ville Siljamäki
(7),
ja eniten jäähyminuutteja sai
Mats Backlund
(9 min).
Pelaajat, tulokset, taulukot ja tilastot löytyvät alta - aivan kuten uutiset ja artikkelit.
För att ge en bra upplevelse använder vi teknik som cookies för att lagra och/eller komma åt enhetsinformation. När du samtycker till dessa tekniker kan vi behandla data som surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Om du inte samtycker eller om du återkallar ditt samtycke kan detta påverka vissa funktioner negativt.
Funktionell
Aina aktiivinen
Den tekniska lagringen eller åtkomsten är absolut nödvändig för det legitima syftet att möjliggöra användningen av en specifik tjänst som uttryckligen begärts av abonnenten eller användaren, eller för det enda syftet att utföra överföring av en kommunikation över ett elektroniskt kommunikationsnät.
Alternativ
Den tekniska lagringen eller åtkomsten är nödvändig för det legitima syftet att lagra inställningar som inte efterfrågas av abonnenten eller användaren.
Statistik
Den tekniska lagringen eller åtkomsten som används uteslutande för statistiska ändamål.Den tekniska lagringen eller åtkomsten som används uteslutande för anonyma statistiska ändamål. Utan en stämningsansökan, frivillig efterlevnad från din Internetleverantörs sida, eller ytterligare register från en tredje part, kan information som lagras eller hämtas endast för detta ändamål vanligtvis inte användas för att identifiera dig.
Marknadsföring
Den tekniska lagringen eller åtkomsten krävs för att skapa användarprofiler för att skicka reklam, eller för att spåra användaren på en webbplats eller över flera webbplatser för liknande marknadsföringsändamål.